(poistettu pelaaja) ilmoittautui out

tuun jos ehin (yo harkat)

Kaisa ilmoittautui in

Pelkkä biitsi

Saga

Hei,

Alla tietoa Sagan pitämistä kesätreeneistä. Jos kiinnostaa, niin ilmoita Sagalle, minkä ikäinen olet, ja minkä verran olet pelannut, ja kumpiin treeneihin haluat osallistua, ja oletko kiinnostunut koko paketista (joko aloittelijat/nuoremmat tai kokeneemmat), vai haluatko vain esim. fysiikkatreenejä, jos käyt jo muualla biitsitreeneissä tai toisinpäin. Jos useammalla halukkaalla esim. kokeneiden torstain fysiikkatreeni menee päällekkäin jonkun muun treenin kanssa, päivää voidaan vielä vaihtaa/voidaan lisätä yksi treeni.

Ilmoita kiinnostuksestasi tämän viikon aikana Sagalle. Kannattaa tulla mukaan!
t. Riitta

Espoo Lentiksen pelaajille olisi tarjolla kesätreenejä, fysiikkaa ja biitsiä. Treenivuorot alkavat 22.5., ovat Power Cup-viikon ( 5.-11.6.) tauolla, ja jatkuvat sitten 7.7. saakka. Sen jälkeen heinäkuussa 3 viikkoa lomaa, johon halukkaat yli 15-vuotiaat saavat treeniohjelmat. Treeniohjelmista tulee henkilökohtaset ja ne tehdään toiveiden ja tavoitteiden mukaan. (Loukkaantumiset yms. otetaan tietysti huomioon). Opiskelen Liikunnanohjaajaksi (AMK) ja olen juuri ollut kursseilla, missä ollaan suunniteltu treeniohjelmia ja muutenkin käyty läpi näitä asioita. Treenit jatkuvat vielä 31.7. alkaen koulujen alkuun saakka. Tavoitteenani on, että kesätreenit ovat hauskoja ja tuovat iloa kaikille treeneihin tuleville. Biitsitreenien onkin tarkoitus olla hauskanpitoa ja pelailua. Fysiikkatreeneihin varsinkin nuoremmille kuuluu paljon leikkejä ja pelejä, tietysti myös vanhemmille! Hinta osallistumismaksulle tarkentuu, kun saamme tietää, paljonko tulee osallistujia.

Nuoremmille ja aloitteleville pelaajille treenejä olisi tarjolla seuraavasti:
-Maanantaisin 22.5. alkaen klo 15.30-17, Niittykummun koulun kenttä, fysiikka
-Power Cupin jälkeen 13.6. alkaen tiistaisin ja torstaisin klo 12-13 Haukilahden rannan kentällä biitsiä
(Mellstenintie 6)
-Samassa paikassa voi jatkaa treenejä vielä toisen tunnin 6.7. saakka sekä tiistaisin että torstaisin klo 13-14 kaupungin maksamilla biitsitunneilla, joita siis myös Saga vetää, ja joihin siis voi osallistua muitakin kuin Espoo Lentiksen pelaajia. (Voit tuoda vaikka kaverin mukaan kokeilemaan lajia näihin treeneihin.)

Kokeneemmille pelaajille ja jotka haluavat treenata vähän kovempaa ja tavoitteellisesti treenejä seuraavasti 22.5. alkaen:
-Maanantai klo 18-20 (Niittykummun koulun kenttä, Fysiikka)
-Keskiviikko klo 16-18 (Haukilahden ranta, Biitsi)
-Torstai klo 18-20 (Niittykummun koulun kenttä, Fysiikka)
-Sunnuntai klo 18-20 (Haukilahden ranta, Biitsi)

Kesäisin terveisin,
Saga Enberg